|
Historia sportu samochodowego Forum strony www.scr.civ.pl - rajdy, wyścigi, wyścigi górskie, rallycross, rajdy terenowe, karting
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdamWalenda
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:41, 03 Lis 2014 Temat postu: [S] Ford Taunus P5 20M 1969r. 2.0 L V6 90 KM |
|
|
OPIS:
Witam, do sprzedania mam swoje autko Ford Taunus P5 20M z 1969 roku. Sprzedaje z łezką w oku ale potrzebuje gotówki na renowację innego Fordzika, którego jestem w trakcie renowacji na igiełkę. Historia autka jest bardzo ciekawa, w 2002 roku nabył to autko mój kolega w Bielsku Białej, sprowadził go do Warszawy, miał w planach przerobienie auta na Lowridera. Autko przeszło remont silnika w 2003 roku, niestety chłodnica uległa rozszczelnieniu i autko trafiło do drewnianej szopy/ garażu wynajętego przez ówczesnego właściciela czekając na lepsze czasy. Minęło 12 lat, właściciele szopy /garażu postanowili go zlikwidować i wymówili umowę najmu garażu poprzedniemu właścicielowi. Autko po 12 lata stania w garażu i z uszkodzoną chłodnicą nie było na chodzie, a jego właściciel nie miał funduszy na jego renowacje i pomysłu co z nim zrobić. Wiedział, że moją pasją są klasyki, stąd telefon do mnie. Długo się nie zastanawiając kupiłem to autko i zaholowałem do siebie...
W moich rękach autko dostało drugie życie Na początku musiałem wszystko doczyści, po szorowaniu zabrałem się za konkrety. Naprawa chłodnicy. Brakowało kilku drobiazgów, wiec udało mi się skompletować autko i przywrócić je do oryginału. Oryginalne felgi zostały wypiaskowane i wylakierowanie proszkowo, dodatkowo zamontowałem tak zwane ‘dyplomatki’. Następnie zabrałem się za układ hamulcowy, musiałem rozebrać wszystko oczyścić. Zaciski przednie są po kompleksowej renowacji, na nowych częściach, korpusy zacisków piaskowałem i lakierowałem proszkowo w czarny mat. Dorabiałem nowe linki hamulca postojowego, szczęki poszły do okucia, udało mi się również nabyć nowe cylinderki hamulcowe, nie obyło się również bez wymiany przewodów hamulcowych na nowe… i udało się autko hamuje
Następnie aby uruchomić silnik musiałem oddać do kompleksowej renowacji/regeneracji gaźnik. Po przygotowaniu silnika (płyny, świece, przewody) udało mi się go odpalić.
Klip :http://www.youtube.com/watch?v=1BR640AUkqs
Na chwilę obecną, autko pali, jeździ, gra i buczy Wszystkie opłaty są ważne do sierpnia 2015 roku (przegląd/ubezpieczenie) Jedyne czego mu trzeba to nowego lakierowania. Miałem w planach przywrócić go początkowo do oryginalnego koloru (dach biały, reszta niebieska), ale jeżdżąc nim w barwach Highway Patrol, stwierdziłem, że odświeżę na mim lakier, i zamówię nowe naklejki, gdyż w tych barwach wygląda ciekawie, zwraca uwagę ludzi, każdy chce mieć z nim zdjęcie .
Niestety zacząłem renowację jeszcze starszego Forda (17M z’ 64 roku) i potrzebuję gotówki aby doprowadzić to drugie autko do stanu perfekcyjnego, wiec stwierdziłem, że sprzedam Taunusika. Chciałbym aby autko trafiło w dobre ręce do pasjonata marki i ogólnie pasjonata klasyków.
Dane pojazdu:
Marka: Ford
Model: Taunus P5 20m
Rok produkcji: 1969
Silnik: 2.0 L V6 90 KM
KONTAKT:
W razie pytań: proszę pisać: [link widoczny dla zalogowanych]
Można dzwonić, Tel .: 22 8153085 (od 8.00 do 17.00)
Autko można obejrzeć w Warszawie, dzielnica Wawer
CENA: Moja propozycja cenowa 14999 zł (oczywiście do negocjacji)
Allegro: [link widoczny dla zalogowanych]
ZDJĘCIA:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|