Forum Historia sportu samochodowego Strona Główna Historia sportu samochodowego
Forum strony www.scr.civ.pl - rajdy, wyścigi, wyścigi górskie, rallycross, rajdy terenowe, karting
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[S] Torowe BMW e30 1,8 is 1990 r. 209 KM

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Historia sportu samochodowego Strona Główna -> Pozostałe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
AdamWalenda




Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:05, 11 Maj 2016    Temat postu: [S] Torowe BMW e30 1,8 is 1990 r. 209 KM

OPIS:
Witam, do sprzedania mam auto przebudowane do sportu w Firmie Walenda Motorsport na przełomie 2014/2015 roku. Jest to BMW e30 z 1990 roku, model IS z silnikiem 1,8. Sprzedaje ponieważ przygotowuję kolejny samochód, aby wystartować w innej klasie w Pucharze ClassicAuto Cup. Od momentu przebudowy auto, startowało w 4 imprezach (eliminacje pucharu Classicauto Cup). Samochód wożony był na imprezy na lawecie. Na co dzień auto jest garażowane. Od czasu przebudowy samochód zrobił około 800 km. Badanie techniczne ważne jest do 07.2016, natomiast ubezpieczenie ważne do 10.2016. Na auto nie żałowałem gotówki, przygotowanie samego silnika przekroczyło 28.000 zł, nie wspominając już o modyfikacji zawieszenia, czy układu hamulcowego. Stan blacharski i lakieru jest bardzo dobry.
SPECFIKACJA AUTA:

SILNIK:
Silnik 1,8 is o mocy 209 KM i 217 NM obr max 7400 /mi, 4 przepustnice DBilas Dynamic, sterowanie silnika Ecumasterem, strojenie na hamowni w firmie PROMOTOR, układ wydechowy 4w1 przelotowy ze stali nierdzewnej 2,5”, sportowe wałki rozrządu, osłona „pancerna” miski olejowej, duża chłodnica wody z elektrowentylatorem dodatkowo sterowanym z kabiny

NAPĘD:
Skrzynia biegów BMW E36 (krótsze przełożenia), dźwignia zmiany biegów z short shifterem, tylny most ze szperą, przełożenie 4,45,

ZAWIESZENIE:
Zawieszenie kół P i T obniżone i utwardzone KW, stabilizatory wyczynowe HR z regulacjami

UKŁAD HAMULCOWY:
Hamulce kół przednich – tarcze 300 mm, zaciski 4 tłokowe Brembo Porsche, klocki hamulcowe FERODO wyczynowe z homologacją drogową, Hamulce kół tylnych – tarcze 280 mm, zaciski 2 tłokowe Opel, klocki hamulcowe FERODO wyczynowe z homologacją drogową, Hamulec ręczny hydrauliczny

UKŁAD KIEROWNICZY:
Przekładnia kierownicza z BMW E36 (krótsze przełożenie)

KOŁA:
Do auta dodaje dwa komplety kół:
kpl. Felgi BBS 7Jx15
Opony „na sucho” Semi-slick TOYO R888 205/50R15,
oraz Kpl. OZ 7Jx16
opony „na mokro” BRIDGESTONE 205/45R16

WNĘTRZE:
Deska rozdzielcza flokowana, fotele kubełkowe, pasy bezpieczeństwa 4 – punktowe, dodatkowe wskaźniki: temperatury oleju, ciśnienia oleju i napięcia akumulatora.

NADWOZIE:
Spojler na klapie tylnej od BMW M3, karbonowy z regulacją ustawienia lotki, klatka bezpieczeństwa Race Cages, szyby boczne tylne z poliwęglanu.


CENA:
Cena za auto to 59.900 zł do niewielkiej negocjacji
Allegro: [link widoczny dla zalogowanych]

KONTAKT:
tel. 601-202-465
email: [link widoczny dla zalogowanych]

ZDJĘCIA:
Więcej zdjęć pod linkiem:
[link widoczny dla zalogowanych]









Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Historia sportu samochodowego Strona Główna -> Pozostałe Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin